růžové víno suché

Množství: X

Co je jídelníček
275 kJ Energie:
65,73 kcalKalorie:
1x 1 dl (100 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
0 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

růžové víno (rosé) se nejčastěji vyrábí z odrůd modrých hroznů metodou krátkého naležení (jen 4 - 6 hodin), aby se ze slupek uvolnilo pouze malé množství červeného barviva rozemletých hroznů (rmutu). Pak se mošt od slupek oddělí a dále je s ním nakládáno stejně, jako při výrobě bílého vína.


Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se růžové víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, tlumí srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně i orgány. Třísloviny působí antibakteriálně, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak, i riziko vzniku nádorů.

Konzumace většího množství vína na lačný žaludek, může vyvolat migrénu, či trávicí potíže.


Praktické rady:

růžová vína mohou mít celou řadu barevných tónů – od malinového, přes jemně lososový, pomerančový, až temně cibulový a to podle odrůdy použitých hroznů a technologie zpracování.

Při výběru vína čtěte pozorně etiketu. Přidávání konzervačních látek není již, díky modernímu postupu výroby, nutné a přesto jimi některé firmy nešetří. Jediné, co se nemusí uvádět je obsah oxidu siřičitého.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Na stránku jsem narazil náhodou, když jsem hledal kalorický ekvivalent toho, co jsem včera večer vyběhal, a nestačil jsem se divit, co jsem tu všechno našel. Navíc velmi přehledné,...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...