těstoviny zapečené salám, vejce

Množství: X

Co je jídelníček
1 290 kJ Energie:
308,31 kcalKalorie:
1x střední porce (200 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
13,4 g Bílkoviny:
33,6 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
13,4 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu těstoviny zapečené salám, vejce

Obsah potraviny:

na zapečené těstoviny má každá hospodyňka svůj osvědčený recept, a proto se kvalita a poměr jednotlivých ingrediencí v pokrmu může významně lišit.

Vliv na zdraví:

obecně lze říci, že zapečené těstoviny bývají energeticky velmi bohatým pokrmem. Přídavek uzeniny dále významně zvyšuje obsah tuku, soli a většinou také nevhodných přídatných látek.

Klasické zapečené těstoviny se salámem nejsou vhodné pro racionální stravování, ani redukci hmotnosti.

Praktické rady:

zapečené těstoviny se salámem a vejcem vyměňte za (zapečené) celozrnné těstoviny se zeleninou (méně těstovin, více zeleniny), libovým masem a polotučným, či nízkotučným (zejména při redukční dietě) sýrem. Přidat lze také vejce (bílky prakticky neomezeně, žloutky s rozumem). Takový pokrm si můžete dopřát v rámci zdravého životního stylu, ale také při redukci hmotnosti.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Naprosto srozumitelný a přehledný web s rozšiřující se databází, grafy a přehledy plus mobilní appka. Autor/ři mají můj obdiv a velice jim děkuji za jejich web. Přeji hodně zdraví...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...