bun bo nam bo

Množství: X

Co je jídelníček
1 788,5 kJ Energie:
427,45 kcalKalorie:
1x 350ml Jednotka:
Polévky Kategorie:
28 g Bílkoviny:
59,5 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
7 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu bun bo nam bo

Obsah potraviny:

 Pho bo je hovězí polévka se širokými rýžovými nudlemi, plátky masa a jarní cibulkou. K dochucení se používá limetka, chilli papričky v oleji, rybí omáčka, vietnamská pálivá chilli omáčka, bambusové výhonky a čerstvé bylinky.
Rýžové nudle se vyrábí z rýžové mouky a vody.  Obsahují málo kalorií bílkovin, tuku a vlákniny a žádný lepek a cholesterol. Jsou zdrojem důležitých látek.


Vliv na zdraví:

 Tento silný vývar při chladných dnech zahřeje tělo a podpoří Vaší imunitu. Protože je lehký a dobře stravitelný, hodí se při hubnutí nebo bezlepkových dietách.


Praktické rady:

 Přípravit polévku můžete jednoduše i doma. Stačí jen přelít nudle vroucí vodou a pár minut nechat odstát. Vývar musí být čistý, při vaření sbírejte pěnu, která ho kalí. 

Vývar se jí hůlkama a lžící a často se do něho namáčí smažené pečivo a snězte hned po naservírování, nudle rychle nasakují vývar a jsou stále hutnější.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Naprosto usnadňuje život! Přehledné, přístupné všem uživatelským skupinám a zdarma. “ Denisa

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...