šunkofleky

Množství: X

Co je jídelníček
2 970 kJ Energie:
709,83 kcalKalorie:
1x porce (300 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
33,9 g Bílkoviny:
86,7 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
24,9 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu šunkofleky

Obsah potraviny:

obsah potraviny závisí na volbě a množství jednotlivých ingrediencí. Většinou se jedná o pokrm s velkým zastoupením živočišného tuku (uzené maso opečené na sádle, slanina, vejce, smetana ke šlehání, tučný sýr).

Vliv na zdraví:

klasické šunkofleky se příliš neslučují se zásadami zdravé výživy (mnoho tuku, konzervace masa uzením).

Praktické rady:

připravte si zapečené těstoviny – nejlépe celozrnné s větším množstvím zeleniny, místo uzeného masa přidejte libovou vysokoprocentní šunku či kuřecí maso a sádlo nahraďte menším množstvím kvalitního oleje. Pro zapékání je vhodný méně tučný sýr (30% eidam), který lze kombinovat s vejci či mlékem.

Vegetariáni si mohou připravit „šunkofleky“ se sójovým masem (sójový granulát s příchutí šunky) či houbofleky.

Šunkofleky výborně doplní okurkový salát, hlávkový salát, kyselá okurka či čalamáda.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Úplně nejvíc nejlepší systém co kdy mohl vzniknout O:-) dohromady mám pryč už 15 kg a to bez trápení, únavy apod. Cítím se skvěle :) Mnohokrát děkuji za tento nápad! T.“ Tereza B.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...