dršťková polévka

Množství: X

Co je jídelníček
1 395,9 kJ Energie:
333,62 kcalKalorie:
1x 330 ml Jednotka:
Polévky Kategorie:
23,1 g Bílkoviny:
8,415 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
15,51 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu dršťková polévka

Obsah potraviny:

jednotlivé receptury na dršťkovou polévku se mohou značně lišit, čímž se bude lišit i obsah výsledného pokrmu. Základní suroviny pro tuto polévku by však měly být stejné. Určitě by zde neměly chybět dršťky (syrové nebo předvařené), cibule, tuk (sádlo), mouka a koření (majoránka, pepř, česnek, paprika, kmín), voda či vývar a sůl. Někdo přidává také kořenovou zeleninu či kostku masoxu.

Vliv na zdraví:

dršťkovou polévku by si měli dovolit pouze těžce fyzicky pracující, štíhlé osoby, které potřebují hodně energie. Tento pokrm zpravidla obsahuje mnoho tuku (cibulový základ, jíška) a je vydatným zdrojem kalorií. Polévka je nevhodná pro redukční, diabetickou i šetřící dietu (dráždivé koření, mnoho tuku).

Praktické rady:

vegetariáni si mohou připravit falešnou dršťkovou polévku, kam místo žaludků použijí hlívu ústřičnou (jiné houby).
 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Moc jsem nevěřil, že to funguje, ale prostě funguje. A to si občas i "zazlobím". S klidným srdcem doporučuji každému.“ mak

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...