kuřecí prsa bez kůže dušená

Množství: X

Co je jídelníček
498 kJ Energie:
119,02 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso drůbeží Kategorie:
20 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
3 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

kuřecí prsa bez kůže obsahují mnoho cenných bílkovin a jen malé množství tuku. Najdeme zde i některé vitamíny a minerální látky, jejichž množství se odvíjí od způsobu chovu kuřete.

Vliv na zdraví:

dušená kuřecí prsa bez kůže ocení lidé vyznávající zdravý životní styl, i osoby s různými typy diet (dieta diabetická, redukční, dieta s omezením tuku, ale i dieta výživná). Díky tomu, že se jedná o velmi dobře stravitelné a jemné maso, je vhodné také pro děti a staré lidi. Pro svůj vysoký obsah bílkovin jsou kuřecí prsa ceněna také u sportovců.

Bílkoviny naše tělo potřebuje pro zajištění všech běžných funkcí, které jsou nezbytné pro řádný růst a tvorbu tělesných tkání.

Praktické rady:

pokud máte možnost volby, kupujte maso raději ve farmářské prodejně nebo u osvědčeného řezníka. Takový produkt bývá výživnější a chutnější než maso ze supermarketů.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Tuto aplikaci používám již několik měsíců a zatím nezklamala. Zadávání výborné i z mobilní verze, vyhledávání rychlé. Jsem maximálně spokojen. Denní kontrola nutričních...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...