Počet potravin 50 562
Počet aktivit 762
Android app on Google Play

kuřecí čína

Zvolte množství: X

Blog.KalorickeTabulky.cz


Je pivo zdravé? A tloustne se po něm?

Název: kuřecí čína
Energie: 570,3 kJ
Kalorie: 136,3 kcal
Jednotka: 1x 150g
Kategorie: Hotová jídla
Bílkoviny: 21,3 g
Sacharidy: 3,6 g
   Z toho cukry: -
Tuky: 2,1 g
   Z toho nasycené mastné kyseliny: -
   Transmastné kyseliny: -
   Cholesterol: -
Vláknina: -
Sodík: -
Vápník: -
GI: -

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu kuřecí čína

Obsah potraviny:

kuřecí čína se připravuje z masa (většinou stehenních či prsních řízků) a zeleniny (nejčastěji se používá pórek, paprika, žampióny nebo různé mražené směsi). Čína se dochucuje solí a sójovou omáčkou. Někdo přidává také zázvor, worcester, pepř apod.

Vliv na zdraví:

pokud uděláte čínu z libového masa a použijete přiměřené množství kvalitního oleje a dostatek zeleniny, určitě se bude jednat o zdravý pokrm, který se hodí na běžný jídelníček.

Praktické rady:

aby bylo maso křehčí a šťavnatější, je dobré ho před tepelnou úpravou naložit do marinády (u kuřecího masa postačí půl hodina marinování).

Kuřecí čínu podávejte s vařenou či dušenou rýží, nudlemi nebo s domácími americkými bramborami připravenými v troubě. Jako plnohodnotná příloha však může posloužit také celozrnný chléb.

Navrhnout změnu popisu

Ohlasy uživatelů

 

„Používám měsíc a je to vynikající aplikace. Když člověk poctivě zapisuje všechno, co do sebe přes den hodí, vidí hned, co jsou ty největší kalorické bomby a naopak, co může sníst bez omezení. A taky si pak rozmyslí šoupnout tam další kousek čokolády, když ví, že si ho v rámci poctivosti sám k sobě bude muset zapsat :) Za měsíc 4 kg dole, naprosto bez hladovění, s vyváženým poměrem bílkovin, sacharidů a tuků a spoustou energie. Díky. J.“

Všechny ohlasy uživatelů

Sociální sítě

 

Zašlete nám Váš názor

Zvolte množství:

X

Zvolte dobu:

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...