koláčky linecké

Množství: X

Co je jídelníček
1 981,7 kJ Energie:
473,63 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Pečivo sladké Kategorie:
4,67 g Bílkoviny:
64,33 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
22 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu koláčky linecké

Obsah potraviny:

linecké koláčky se vyrábí z lineckého těsta a jsou slepovány marmeládou. Některé rodiny koláčky ještě polévají čokoládou nebo jejich povrch sypou cukrem či cukrovým zdobením. Klasické linecké těsto se vyrábí z bílé pšeničné mouky, másla, cukru a vajec (nebo jen žloutků). Někdo přidává také vanilkový cukr a kůru z citrónu.

Vliv na zdraví:

tato oblíbená sladkost má vysoký obsah cukru a tuku a je tedy velmi energeticky bohatá. Navíc je zdrojem pouze prázdných kalorií (našemu organismu nedodá žádné kvalitní živiny, jako jsou například vitamíny a minerální látky). Častá konzumace příliš tučných a energeticky bohatých pokrmů (či pochutin), může vést k ukládání tělesného tuku a následnému vzniku nadváhy či obezity, která je predisponujícím faktorem pro vývoj dalších civilizačních onemocnění. Ohroženy jsou zejména osoby se sedavým způsobem života.

Praktické rady:

upečte si méně sladký a méně tučný moučník s obsahem kvalitních bílkovin (bílkoviny zajistí nižší glykemický index moučníku, a tak budete déle syti). Místo klasické mouky zvolte mouku celozrnnou. Na internetu nebo v moderních kuchařských knihách je k dispozici velké množství receptů, které se vám mohou stát inspirací.
 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Vážení, velmi děkuji za možnost používat tuto aplikaci. Vše je skvěle vymyšleno a perfektně funguje. Děkuji.“ Martin K.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...