klobása ostravská

Množství: X

Co je jídelníček
1 343 kJ Energie:
320,98 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Uzeniny a paštiky Kategorie:
17,4 g Bílkoviny:
1,9 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
26,7 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu klobása ostravská

Obsah potraviny:

Ostravská klobása je druh klobásy, kterou vymyslel řezník a uzenář František Pekárek, jež působil jako technolog v martinovském masokombinátu. V roce 1963 jeho klobása získala ocenění a postupně se rozšířila do celého Československa. Klobásy se vyráběly z částečně pomletého vepřového masa, do kterého se přidávaly kousky pokrájeného libového vepřového masa, které byly v řezu klobásy dobře vidět.

Po zrušení státních norem na počátku devadesátých let 20. století, se pod názvem Ostravská klobása začaly vyrábět uzeniny rozdílné a spíše nevalné kvality.

Vliv na zdraví:

tučné uzeniny nejsou vhodné pro racionální stravování, ani redukci hmotnosti.

Nadměrná spotřeba uzenin může vést ke vzniku různých druhů zdravotních potíží (alergie, roztěkanost, nadváha, obezita a s ní spojené kardiovaskulární potíže atd.).

Praktické rady:

v roce 2000 si nechal martinovský masokombinát registrovat označení Pravá ostravská klobása.

Pokud držíte redukční dietu, nahraďte klobásu přírodně upraveným, libovým plátkem vepřového masa.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Čtyři kila za dva týdny dole!!! Vyplňování tabulek mě nestresuje, naopak velice baví a mám přehled o tom, co jsem snědla/spálila. Díky moc!“ Zuzana S.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...