kachní prsa pečená

Množství: X

Co je jídelníček
1 121 kJ Energie:
267,92 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso drůbeží Kategorie:
20,82 g Bílkoviny:
0,080 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
20,52 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu kachní prsa pečená

Obsah potraviny:

kachní prsa jsou zdrojem živočišných bílkovin, ale obsahují také poměrně velké množství tuku, který je soustředěn zejména v kůži a těsně pod ní. Z minerálních látek v kachně najdeme zejména hořčík, sodík a vápník.

Vliv na zdraví:

pečenými kachními prsy je možné zpestřit racionální jídelníček.

Podle některých zdrojů dokáže konzumace kachního masa pomoci snížit hladinu cholesterolu v krvi.

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, konzumujte kachní prsa bez kůže!

Některá plemena kachen jsou šlechtěna k nižšímu obsahu tuku a vyššímu podílu prsní partie.

Kupovaná kachna by měla být zbavena všech odpadních částí (hlava, droby, střeva, průdušnice, požerák, plíce, pohlavní žlázy, běháky, peří), měla by mít čistě vymytou tělní dutinu, a pokud se dodává s droby, i ty musejí být očištěné, zvlášť zabalené a vložené zpět do tělní dutiny. Na obalu by měly být uvedené všechny důležité údaje (název, jakost, zda je drůbež s droby nebo bez, hmotnost, původ, čárový kód, případně další údaje).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Velice zajímavý a užitečný web, díky kterému jsem konečně dostal pod kontrolu to, co jím. Jen tím že člověk ubral pár kJ denně na sladkých limonádách 2,5kg dole za měsíc =-) a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...