guláš segedinský

Množství: X

Co je jídelníček
1 135 kJ Energie:
271,27 kcalKalorie:
1x 250g Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
35 g Bílkoviny:
14 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
8 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu guláš segedinský

Obsah potraviny:

Na segedín má každá hospodyňka svůj osvědčený recept. Podle kvality a kvantity jednotlivých ingrediencí a pracovního postupu přípravy pokrmu se bude odvíjet obsah výsledného guláše.

Obecně lze však říci, že v segedínu by nikdy nemělo chybět vepřové maso (ideálně plec), kysané zelí (nebo zelí sterilované), cibule, tuk (sádlo či olej), koření (červená paprika, pepř, kmín) a sůl. Většinou se přidává také jíška (či zálivka z mouky a vody) a smetana či šlehačka.

Vliv na zdraví:

Pokud uděláte guláš z libového masa, použijete jen nezbytné množství tuku, pokrm nezahustíte jíškou a omezíte nebo vynecháte šlehačku (nahradíte méně tučnou variantou), může se jednat o velmi zdravý pokrm i pro redukční dietu (jako příloha jsou pak vhodné vařené brambory).

Klasický segedín většinou obsahuje přemíru tuku (pod cibuli, do jíšky, v mase, ve šlehačce/smetaně).

Velmi tučná a kaloricky bohatá jídla mohou vést k nadváze či obezitě (zejména u osob, které žijí sedavým způsobem života a konzumují takové pokrmy velmi často).

Praktické rady:

I kuřecí maso na způsob segedínu může chutnat velmi dobře.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, ani nedokážu vyjádřit slovy, jak mi vaše kalorické tabulky pomáhají na mé cestě hubnutí. Konečně se pro mě hubnutí nestalo noční murou, ale zábavou. To, že si mohu...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...