grilovaný hermelín v alobalu olivový olej, česnek, pažitka, koření

Množství: X

Co je jídelníček
1 410,08 kJ Energie:
337,01 kcalKalorie:
1x porce (112 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
21,28 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
33,6 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
616 mg Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

hlavní surovinou pro výrobu Hermelínu je mléko, do kterého se přidávají mlékařské kultury a ušlechtilé plísně.

Hermelín je sýr s poměrně vysokým obsahem bílkovin, ale i tuku (necelá 1/3 hmotnosti).

Olivový olej je bohatým zdrojem antioxidantů, vitamínů A, D, E a K a nenasycených mastných kyselin.

Pažitka a česnek dodají kromě chuti a vůně také důležité živiny (vitamíny A, B, C, selen, vápník, draslík, hořčík, fosfor, železo jód atd.).

Vliv na zdraví:

grilovaný hermelín se příliš nehodí pro redukční dietu. Jedná se o tučný sýr, který je ještě doplněn dalším tukem.

Plísňové sýry jsou hůře stravitelné, a proto se nehodí ani pro šetřící typy diet.

Praktické rady:

pokud nechcete přijímat zbytečně velké množství tuku, zvolte plísňový sýr s jeho nižším obsahem (Camembert light, Stříbrňák 30 %, Hermelín Figura apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Za tři týdny poctivého zapisování - i prohřešků - jsem shodila 3 kila a jsem naprosto spokojená, jak to jde jednoduše. Doteď jsem jedla málo a nevyváženě - málo masa, hodně tuků....“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...