domácí tiramisu

Množství: X

Co je jídelníček
1 156 kJ Energie:
276,28 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Sladkosti Kategorie:
3 g Bílkoviny:
18 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
26 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu domácí tiramisu

Obsah potraviny:

Tiramisu se vyrábí z tvarohovo-smetanového sýra mascarpone, které se šlehá s vejci (nebo jen žloutky) a cukrem, případně šlehačkou (podle zvyklostí). V misce se prokládá speciálními dlouhými piškoty namočenými do silného espresa, které může být ještě ochuceno italským mandlovým likérem Amaretto. Povrch dezertu se sype práškovým kakaem.

V Česku řada hospodyněk drahý sýr mascarpone nahrazuje pomazánkovým máslem bez příchuti a místo dlouhých piškotů používá piškoty dětské.

Vliv na zdraví:

tiramisu (klasické i to „počeštěné“) je zákusek s vysokou energetickou hodnotou. Obsahuje mnoho tuku i cukru, jejichž nadbytečný příjem může vést k ukládání tělesného tuku.

Sladkosti jsou také rizikové pro vznik zubního kazu.

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, mlsejte raději zdravější laskominy (šlehaný tvaroh s kakaem a medem, sušené nedoslazované a nesířené ovoce, ovocné saláty s ořechy či s kouskem vysokoprocentní strouhané čokolády apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Přidávám se k pochvale webu. Jednoduché, obsahově skvělý a hlavně to funguje. Za 2 měsíce 6kg a 12cm v pase dole. Je to jako se vším - stačí trochu přemýšlet. A je vidět, že lidi...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...