černý čaj s cukrem a citronem

Množství: X

Co je jídelníček
105,25 kJ Energie:
25,15 kcalKalorie:
1x 250ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
7,5 g Sacharidy:
7,5 g    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

mezi významné látky obsažené v černém čaji patří kofein, třísloviny, vitamín B1 draslík aj.

Vliv na zdraví:

kvalitní čaj posiluje imunitu, působí povzbudivě (průměrný obsah kofeinu v šálku černého čaje je 50 mg) a příznivě působí na obnovu buněk. Je lépe si zvyknout na neslazený čaj (platí zejména pro osoby s nadváhou či obezitou), nebo bílý cukr nahradit výživnějším sladidlem (med, sirup z agáve, javorový sirup aj.). Tato kalorická sladidla je pak přesto nutno započítat do denního energetického příjmu.

Praktické rady:

na světě je mnoho druhů čaje. Někdy se postup přípravy nápoje(zejména doba louhování či vhodná teplota vody pro zalévání) může trošku odlišovat. Aby byl váš čaj co nejlepší, řiďte se proto pokyny z obalu nebo doporučeními pro daný druh.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky za aplikaci, pomohla mi konečně snížit váhu. Ve věku 53 let po mnoha marných pokusech jsem již nevěřila, že se mi to podaří. S KT to jde dokonce bez pocitu hladu, zatím 3...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...