čaj zelený čínský sypaný

Množství: X

Co je jídelníček
0 kJ Energie:
0 kcalKalorie:
1x 250ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

zelený čaj se vyrábí ze zavadlých svinutých čajových lístků, které se nechají vyschnout. Obsahuje vitamíny B a C; třísloviny, díky kterým má trpkou chuť. Je výborným zdrojem antioxidantů, katechinů, polyfenolů a L-Theaninu.

Vliv na zdraví:

antioxidanty jsou látky, které pomáhají v boji proti volným radikálům (omezování oxidace těla).

Katechiny neboli katechinové třísloviny jsou přírodní látky trpké až nahořklé chuti, které mají stejné účinky, jako antioxidanty.

Polyfenoly pomáhají se zažívacími potížemi a při zástavě krvácení.

L-Theaninu jsou připisovány pozitivní účinky vedoucí k biologické harmonii organismu, normalizaci kvality spánku a celkové relaxaci.

Pravidelné popíjení kvalitního zeleného čaje zmírňuje bolesti zubů či stres a je spojováno se sníženým výskytem rakoviny, kardiovaskulárních chorob i s prodloužením celkové délky života.

Podle některých zdrojů pomáhá pravidelné popíjení kvalitního zeleného čaje hubnutí tím, že zvyšuje energetický výdej organismu.

Pití většího množství kvalitního zeleného čaje, například 3 dny v kuse, zajistí celkové pročištění organismu.

Praktické rady:

zelený čaj se od čaje černého liší pouze způsobem zpracování (lístky jsou ze stejného keře).

Kvalitní zelený čaj kupujte od prověřených prodejců a ve specializovaných obchodech.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Když jsem sem poprvé přišla, nevěřila jsem, že by mi toto zadávání hodnot a kalorií mohlo pomoci zhubnout, ale řekla jsem si, že to zkusím. Teď je to zhruba dva měsíce od chvíle,...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...