víno červené suché průměr

Množství: X

Co je jídelníček
590 kJ Energie:
141,01 kcalKalorie:
1x 2 dl (200 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0,400 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

červené víno je alkoholický nápoj složený z vody, alkoholu (obvykle 9 -15 %), barviva (množství dle odrůdy hroznů), aromatických látek (koncentrace se liší opět podle různorodosti odrůd hroznů), tříslovin a fenolických látek.

Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se červené víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, tlumí srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně, orgány, i celý organismus. Třísloviny obsažené v červeném víně mají antibakteriální účinek, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak a riziko vzniku nádorů.

Praktické rady:

resveratrol můžeme najít i v jiných plodech. Obsažen je například v arašídech, černém rybízu, borůvkách, moruších aj.

Pokud si nevíte rady s výběrem vhodného vína, poraďte se ve specializovaném obchodě.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Ještě v únoru jsem měl 112 kilo, sám od sebe jsem se za půl roku dostal na 95... když jsem přestal kouřit, začal jsem opět přibírat, díky této stránce mám všechno pod kontrolou a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...