Tramín bílé víno

Množství: X

Co je jídelníček
296 kJ Energie:
70,74 kcalKalorie:
1x 200ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
12 g Sacharidy:
12 g    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

 Tramín bílý je starobylá, středně pozdní až pozdní moštová odrůda vinné révy. Vyznačuje se vyšším množstvím zbytkového cukru a alkoholu. Hlavní složkou vína je voda, dále ethanol, glukóza, fruktóza a enzymy. V bílém vínu se nachází tříslovin a resveratrolu, ale méně než ve víně červeném.  Nejvíce jsou obsaženy vitamíny skupiny B. Vitamín C se nechází jen v malém množství a z minerálů zde najdeme například draslík, křemík, hořčík, vápník a jiné.

Vliv na zdraví:

  Resveratrol je důležitý v prevenci kardiovaskulárních onemocnění a cukrovky. Mírné pití vína reguluje krevní tlak i hladinu cholesterolu v krvi. Díky obsahu antioxidantů má i protirakovinové účinky. Víno vyplavuje z těla toxické látky a odvodňuje ho, zmírňuje záněty ledvin či močového měchýře. Je doporučováno pro zachování štíhlé linie, má protizánětlivé účinky a zlepšuje trávení. Křemík zpevňuje pokožku, posiluje vlasy a nehty, draslík vyrovná případný výkyv soli v těle. Fruktóza obsažená ve vinné révě mírně zvedá hladinu cukru v krvi, tím pomáhá při únavě, nervozitě a depresích a vitamín C poslouží pro imunitní systém.
Při nadměrném pití vína hrozí jaterní cirhóza, poškození srdce a další zdravotní problémy i závislost na alkoholu. 

Praktické rady:

 Tramín bílý můžeme kombinovat téměř s jakýmkoliv ne příliš výrazným jídlem. Ideální jsou studená masa, paštiky nebo koláč s lesními plody.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky kalorickým tabulkám jsem zvládla zhubnout 16kg a jsem za to moc vděčná! Mužů jen doporučit!!“ Kristýna

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...