šunkofleky

Množství: X

Co je jídelníček
2 970 kJ Energie:
709,83 kcalKalorie:
1x porce (300 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
33,9 g Bílkoviny:
86,7 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
24,9 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu šunkofleky

Obsah potraviny:

obsah potraviny závisí na volbě a množství jednotlivých ingrediencí. Většinou se jedná o pokrm s velkým zastoupením živočišného tuku (uzené maso opečené na sádle, slanina, vejce, smetana ke šlehání, tučný sýr).


Vliv na zdraví:

klasické šunkofleky se příliš neslučují se zásadami zdravé výživy (mnoho tuku, konzervace masa uzením).


Praktické rady:

připravte si zapečené těstoviny – nejlépe celozrnné s větším množstvím zeleniny, místo uzeného masa přidejte libovou vysokoprocentní šunku či kuřecí maso a sádlo nahraďte menším množstvím kvalitního oleje. Pro zapékání je vhodný méně tučný sýr (30% eidam), který lze kombinovat s vejci či mlékem.

Vegetariáni si mohou připravit „šunkofleky“ se sójovým masem (sójový granulát s příchutí šunky) či houbofleky.

Šunkofleky výborně doplní okurkový salát, hlávkový salát, kyselá okurka či čalamáda.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Je to super jet podle tabulek, aspoň takto zjišťuji jak málo jsem pila, zatím jedu první týden tak snad vydržím do vytoužené váhy.“ Kiki

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...