slivovice 53%

Množství: X

Co je jídelníček
185 kJ Energie:
44,22 kcalKalorie:
1x 20ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

základem slivovice jsou zralé a čisté švestky, které se nechávají zkvasit. Po procesu kvašení dochází k destilaci, která se provádí vícero způsoby (dle konkrétního výrobce). Čerstvě vypálená slivovice má poměrně vysoký stupeň lihovitosti, a proto se musí ředit pramenitou vodou.


Vliv na zdraví:

konzumace malého množství alkoholu by neměla zdravému člověku jednou za čas uškodit.

Při větší spotřebě alkoholu hrozí vznik psychické i fyzické závislosti a zdravotních potíží s ní spojených.

Alkoholické nápoje nejsou vhodné zejména pro osoby mladší 18ti let a různým způsobem oslabené jedince (na fyzické i psychické úrovni).

Pokud držíte redukční dietu, slivovici, ani jiný tvrdý alkohol byste neměli konzumovat (lze ji nahradit malým množstvím suchého bílého vína/vinného střiku).


Praktické rady:

některé slivovice jsou vyráběny z ovoce, které pochází ze sadů s režimem ekologického zemědělství.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky za aplikaci, pomohla mi konečně snížit váhu. Ve věku 53 let po mnoha marných pokusech jsem již nevěřila, že se mi to podaří. S KT to jde dokonce bez pocitu hladu, zatím 3...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...