Slivovice 40%

Množství: X

Co je jídelníček
462,5 kJ Energie:
110,54 kcalKalorie:
1x 50ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

základem slivovice jsou zralé a čisté švestky, které se nechávají zkvasit. Po procesu kvašení dochází k destilaci, jež se provádí vícero způsoby (dle konkrétního výrobce). Čerstvě vypálená slivovice má poměrně vysoký stupeň lihovitosti, a proto se musí ředit pramenitou vodou.

Vliv na zdraví:

konzumace malého množství alkoholu by neměla zdravému člověku jednou za čas uškodit.

Při větší spotřebě alkoholu hrozí vznik různých zdravotních (včetně psychické i fyzické závislosti) či sociálních potíží.

Alkoholické nápoje nejsou vhodné zejména pro osoby mladší 18 ti let a různým způsobem oslabené jedince (na fyzické i psychické úrovni).

Pokud držíte redukční dietu, slivovici, ani jiný tvrdý alkohol byste neměli konzumovat (lze ji nahradit malým množstvím suchého bílého vína/vinného střiku).

Praktické rady:

některé slivovice jsou vyráběny z ovoce, které pochází ze sadů s režimem ekologického zemědělství.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky za to, že jste!!! I díky tomu jsem zhubla přes 20 kg a pokračuji. Nejen že za mě hlídáte přísun kalorií, ale co je pro mě důležité...dozvím se podle přehledu DDD, co ještě...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...