rýže bílá dlouhozrnná syrová

Množství: X

Co je jídelníček
1 526 kJ Energie:
364,71 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Rýže Kategorie:
7,13 g Bílkoviny:
79,95 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
0,660 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu rýže bílá dlouhozrnná syrová

Obsah potraviny:

Obilka rýže obsahuje asi 8 - 12 % bílkovin, 68 - 72 % sacharidů a pouze 2,4 % tuků. Dále jsou v rýži zastoupeny vitamíny (zejména B1, B2 a B3), minerální látky (vápník, fosfor) a jiné, zdraví prospěšné složky.

Vliv na zdraví:

Rýže je pro svůj obsah výživných látek vhodnou potravinou pro zdraví a měla by se na našem jídelníčku objevovat pravidelně.

Rýže pomáhá regulovat obsah vody v organismu, čistí trávicí ústrojí a při pravidelné konzumaci pomáhá snižovat hladinu cholesterolu.

Výhodou rýže je lehká stravitelnost a skutečnost, že neobsahuje lepek.

Praktické rady:

Pokud držíte redukční dietu, vybírejte raději celozrnnou rýži (více vlákniny a výživných látek).

Dlouhozrnná bílá rýže zůstává po uvaření sypká a má sušší konzistenci (což je dáno technologií zpracování).

Dlouhozrnnou rýži lze servírovat jako klasickou přílohu, ale uplatní se také při zahušťování polévek, či omáček.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Nejlepší stránka ! Opravdu super nápad “ Barbora

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...