Kalorické Tabulky
star star star star star_half
menu
menu
search close
account
Potraviny
keyboard_arrow_right
Různé
keyboard_arrow_right
Přísady a ochucovadla
keyboard_arrow_right
cukr moučka (moučkový)
Fotografie - cukr moučka (moučkový)

cukr moučka (moučkový)

Zadej množství a jednotku
close
{{unitOption.title}} kus
= {{getTotalWeight()}} g
edit Zapsat do jídelníčku
Potraviny
keyboard_arrow_right
Různé
keyboard_arrow_right
Přísady a ochucovadla
keyboard_arrow_right
cukr moučka (moučkový)
Fotografie - cukr moučka (moučkový)
cukr moučka (moučkový)
Zadej množství a jednotku
close
{{unitOption.title}} kus
edit Zapsat do jídelníčku
{{data.foodstuff.energy}}387 kcal
Také {{data.foodstuff.energyAlt}}1 620 kJ ● Energetická hodnota
fiber_manual_record
Bílkoviny
{{data.foodstuff.protein}}0 g
Doporučený denní příjem: {{calculated.protein | number: 0}} g
fiber_manual_record
Sacharidy
{{data.foodstuff.carbohydrate}}97 g
Doporučený denní příjem: {{calculated.carbohydrate | number: 0}} g
Cukry
{{data.foodstuff.sugar}} 97 g
fiber_manual_record
Tuky
{{data.foodstuff.fat}}0 g
Doporučený denní příjem: {{calculated.fat | number: 0}} g
Nasycené mastné kyseliny
-
Trans mastné kyseliny
-
Mononenasycené
-
Polynenasycené
-
Cholesterol
{{data.foodstuff.cholesterol}} 0 mg
Vláknina
{{data.foodstuff.fiber}} 0 g
Doporučený denní příjem: {{calculated.fiber | number: 0}} g
Sůl
{{data.foodstuff.salt}} 0 g
Voda
-
Vápník
-
Glykemický index
-
PHE
{{data.foodstuff.phe}} 0 mg
{{calculated.percentage}}%
Z doporučeného denního příjmu
Přesnější odhad denního příjmu
Uprav svůj profil níže a ulož
Žena
Muž
Chci
Zhubnout
Nabrat svaly
Být fit
Rok narození
Hmotnost
kg
Výška
cm
Tvůj denní výdej
Dle vyplněných aktivit Sedavý Lehce aktivní Středně aktivní Velmi aktivní Extrémně aktivní
Ulož svůj profil pro 250 000 potravin
keyboard_arrow_left
Zpět
Dokonči svůj profil
Cílová hmotnost
kg
Cílovou hmotnost můžeš později zadat v aplikaci.
Cílovou hmotnost můžeš později zadat v aplikaci.
warning {{targetWeightMessage}}
{{targetWeightMessageText}}
Vytvoř svůj účet
{{errors.message}}
Registrace přes Facebook
mail
Registrace přes e-mail
Mám zájem o zasílání newsletterů od Kalorických Tabulek s tipy na zdravější životní styl
keyboard_arrow_left
Zpět
Registruj se
E-mail
Heslo
visibility
Heslo musí mít alespoň 6 znaků!
{{errors.message}}
Registruj se
keyboard_arrow_left
Zpět
Odeslali jsme Ti verifikační e-mail!
Do pár minut Ti přijde verifikační e-mail na {{profile.email}}. V e-mailu klikni na tlačítko “Dokonči registraci” a poté se přihlas.
Přihlásit
keyboard_arrow_left
Zpět
Přihlásit se
E-mail
Heslo
visibility
{{errors.message}}
Přihlásit
Zapomenuté heslo?
keyboard_arrow_left
Zpět
Zapomenuté heslo?
Zadej e-mail uvedený při registraci. Poté Ti na tento e-mail bude zasláno nové heslo.
E-mail
Odeslat
keyboard_arrow_left
Zpět
Odesláno
Na e-mail bylo zasláno nové heslo!
Přihlásit
Složení nutričních hodnot
fiber_manual_record Bílkoviny
{{dataChartPercent[0] | number:0}} %
fiber_manual_record Sacharidy
{{dataChartPercent[1] | number:0}} %
fiber_manual_record Tuky
{{dataChartPercent[2] | number:0}} %
fiber_manual_record Bílkoviny
{{dataChartPercent[0] | number:0}} %
fiber_manual_record Sacharidy
{{dataChartPercent[1] | number:0}} %
fiber_manual_record Cukry
{{dataChartPercent[2] | number:0}} %
fiber_manual_record Tuky
{{dataChartPercent[3] | number:0}} %
fiber_manual_record Nasycené mastné kyseliny
{{dataChartPercent[4] | number:0}} %
Obsahuje...
Negativní vliv na zdraví
Přetrvávající zvýšení krevního tlaku Může zhoršovat nadváhu/obezitu
Játra Konzumace nadměrného množství poškozuje játra
Deprese Může zhoršit stavy deprese nebo úzkosti
Zuby Může poškodit zubní sklovinu
Děti Nevhodné pro děti
Více o této potravině

Cukr moučka se vyrábí z cukrové řepy a jedná se o cukr jednoduchý (opakem jsou cukry složené). Obsahuje tedy převážně sacharidy.

Jednoduché cukry, tedy sacharóza, glukóza, fruktóza, laktóza, maltóza, jsou okamžitým zdrojem energie. U bílého cukru (sacharózy) se ale bohužel jedná o energii pocházející z prázdných kalorií, bílý cukr nám totiž nedodá žádné kvalitní živiny. Pokud energii přijímanou v cukru nevyužijeme, ukládá se formě tuku v našem organismu. Větší množství jednoduchých cukrů navíc rozbouří hladinu inzulínu a krevního cukru, neboť rychle přestoupí ze střeva do krve, čímž prudce vzroste hladina cukru (glukózy) v krvi. To má za následek přetěžování slinivky a jater. Tato forma cukru svým rychlým spalováním postupně poškozuje také všechny ostatní tělesné orgány, zvláště zuby, kosti, klouby nebo centrální nervovou soustavu. Proto bychom měli klasický cukr konzumovat co nejméně nebo ho zcela nahradit. Nadbytek jednoduchých cukrů ve stravě dále způsobuje podrážděnost, duševní a citovou nevyrovnanost, stavy úzkosti, strachu a deprese, nesoustředěnost, vzdorovitost, křeče, poruchy trávení, hyperaktivitu u dětí, zvýšenou potřebu vitamínů a minerálních látek.

Nezapomínejte na to, že jednoduchý cukr přijímáte i v potravinách, ve kterých byste jeho přítomnost nečekali nebo si ji neuvědomujete (cukr obsahují uzeniny, majonézy, kečupy, konzervy, cereálie, ochucené mléčné výrobky). Největším zdrojem cukrů jsou však nealkoholické sycené nápoje, jejichž spotřeba je u nás značná. Cukr nahraďte nekalorickými přírodními sladidly (např. stévií, čekankovým sirupem, ...). Moučkový cukr se tradičně používá při sladkém pečení (bábovky, buchty, koláče, medové řezy, ...). Nemáte-li potíže s hmotností, můžete využít také med, javorový sirup, datlový sirup a další přírodní produkty. Ty vám na rozdíl od bílého cukru dodají také minerální látky, vitamíny a další cenné živiny. Kromě toho mají nižší glykemický index než klasický bílý cukr.

Potravinu si můžeš zapsat do jídelníčku
Jednoduchý přehled kategorií
Získej lepší kontrolu nad příjmem a výdejem kalorií.
Statistiky na cestě k cílové váze
Urči svou cílovou váhu a sleduj svůj postup.
Inspiruj se recepty a jídelníčky
Odemkni obrovskou databázi potravin.
Začít dnes
Dostupnost:  Web iOS  Android
Více než 7 milionů uživatelů
🇨🇿 🇸🇰 🇵🇱 🇭🇺 🇺🇦
Dobrý den, také moc děkuji za Vaši aplikaci. Narazila jsem na ni náhodou před 3,5 měsíci a řekla jsem si, že to zkusím. Kila přibraná po porodu sice byla skoro pryč, ale stále to nebylo ono a koukala jsem, jak to jde dolů :-D Zhubla jsem 12 kg a teď si dělám i odpočinkové dny, kdy nepíši, ale díky tabulkám to držím a doporučuji tabulky všude. Takovou váhu jsem měla naposledy na základní škole. Díky moc!!!!! S tabulkami je to zábava a trochu i závislost :-)
Moc chválím vylepšení těchto stránek. Už dříve jsem je používala k počítání energetické hodnoty jídla, ale nynejší záznam jídelníčku a info o bazálním metabolismu je bomba. Už jsem bez většího hladu zhubla 7 kg, ještě mě čeká nejméně jednou tak dlouhá cesta. Děkuji moc!
Neuvěřitelně skvělé !!! Mám hodně zkušeností s různými kalkulátory spapaného :-), ale na tento nikdo nemá! 1) jednoduchost užívání 2) potraviny dle abecedy 3) v databázi jsou i ne zcela běžné potraviny a další plusy ... Za necelý týden "spolupráce" mám 2 kg pryč ... Děkuji, děkuji, děkuji ... :-))
keyboard_arrow_left
Dobrý den, také moc děkuji za Vaši aplikaci. Narazila jsem na ni náhodou před 3,5 měsíci a řekla jsem si, že to zkusím. Kila přibraná po porodu sice byla skoro pryč, ale stále to nebylo ono a koukala jsem, jak to jde dolů :-D Zhubla jsem 12 kg a teď si dělám i odpočinkové dny, kdy nepíši, ale díky tabulkám to držím a doporučuji tabulky všude. Takovou váhu jsem měla naposledy na základní škole. Díky moc!!!!! S tabulkami je to zábava a trochu i závislost :-)
Moc chválím vylepšení těchto stránek. Už dříve jsem je používala k počítání energetické hodnoty jídla, ale nynejší záznam jídelníčku a info o bazálním metabolismu je bomba. Už jsem bez většího hladu zhubla 7 kg, ještě mě čeká nejméně jednou tak dlouhá cesta. Děkuji moc!
Neuvěřitelně skvělé !!! Mám hodně zkušeností s různými kalkulátory spapaného :-), ale na tento nikdo nemá! 1) jednoduchost užívání 2) potraviny dle abecedy 3) v databázi jsou i ne zcela běžné potraviny a další plusy ... Za necelý týden "spolupráce" mám 2 kg pryč ... Děkuji, děkuji, děkuji ... :-))
keyboard_arrow_right
{{feedback.text}}
{{(foodstuffCount | number: 0).split(',').join(' ')}}
potravin v naší databázi
{{(diaryCount | number: 0).split(',').join(' ')}}
včera vyplněných jídel
{{(userCount | number: 0).split(',').join(' ')}}
zaregistrovaných uživatelů