Ovesná kaše vločky 40g,200ml mléko

Množství: X

Co je jídelníček
1 616,7 kJ Energie:
386,39 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Cereálie a musli Kategorie:
15,7 g Bílkoviny:
51,5 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
4,8 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu Ovesná kaše vločky 40g,200ml mléko

Obsah potraviny:

  Základem ovesné kaše jsou ovesné vločky, mléko a voda. Ovesné vločky obsahují velké množství lehce stravitelné vlákniny, vitamínů (A, B, E), minerálů (železo, vápník, draslík, fosfor, hořčík, ...), omega-3 a 6 mastných kyselin a sacharidů, především škrobu.  Mají nízký obsah lepku.


Vliv na zdraví:

       Vláknina pomáhá regulovat hladinu cholesterolu a glukózy v krvi. Konzumace ovesných vloček má dobrý vliv na srdce, krevní tlak, nervovou činnost a štítnou žlázu. Slouží i jako prevence zácpy a zajišťuje správnou funkci střev.
Jsou výborným zdrojem energie, která se uvolňuje pomalu.


Praktické rady:

   Ovesná kaše se dá připravit na mnoho způsobů. Vyzkoušejte čerstvé, sušené nebo nakládané ovoce. Posypte oříšky, kokosem, strouhanou čokoládou. Zkuste přidat med, javorový sirup, jogurt, smetanu nebo jiné ingredience podle Vaší chuti.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Výborná aplikace, skvěle propracovaná databáze potravin a aktivit, díky této aplikaci již jsem shodil 4 kila a pokračuji dále. Děkuji“ Tomáš V.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...