Ohlasy uživatelů

 

Vaše kalorické tabulky jsou super. Je mi 60 let. Kdysi v mládí jsem po porodu zhubla za 1 rok 11 kg. Tehdy jsem používala knihu se seznamem jídel a jejich kalorických hodnot. Ale musela jsem si kalorickou hodnotu zvážené potraviny spočítat sama. Sice počítat umím výborně, ale byl to zdlouhavý proces. Vaše tabulky vše usnadňují. Zhubla jsem s jejich pomocí 14 kg za půl roku. Bez problémů i nimi udržuji váhu, aniž bych hladověla. Mám přehled o cukrech, tucích, vláknině. Právě díky dostatečnému množství přijaté vlákniny v potravinách se mi upravila činnost střev a vyprazdňování. Dříve jsem musela pít čaj ze senny, teď už nemusím. Protože jsem od mládí pohybově aktivní, je fajn, že i o pohybových aktivitách mám přehled, kolik jsem spálila kalorií. Podnikám tůry, jezdím na horském kole, cvičím, skáču přes švihadlo. Neběhám. Švihadlo mi vynahradí běh. Všem, kterým se nechce běhat, švihadlo doporučuji. Za 10 minut rychlého skákání je 90 kcal pryč. Navíc můžu mezi skoky odpočívat.Odpočívám po každé sérii 50 skoků, i když za 1 min dokážu skočit 100 skoků. Pro dobrou kondici by měl být průměr 80 skoků za 1 min. Mám švihadlo s měřičem počtu přeskoků, počtem spálených kalorií a tuků. Švihadlo má také hodiny. Nebylo drahé, jen kolem 200 Kč. Na internetu je běžně k sehnání. Jsou i dražší, ale toto úplně stačí. Délka lze nastavit. Švihadlo je lehké. Produkt nabízí několik eshopů. Jiřina M.

 

Dobrý den! Perfektní aplikace. Naprostá spokojenost. Všichni lidé by měli mít povinně tento váš super web na svých PC, noteboocích a mobilech k dispozici a pravidelně sledovat svůj jídelníček, neboť pak by si snad teprve uvědomili, jak nezdravá je většina kupovaných potravin, a jaké škodliviny každý den konzumují. Pak by jistě byla populace mnohem zdravější a štíhlejší . . . Pro obézní jedince - jako jsem já - a vlastně nejen pro mě, resp. nás, je aplikace velice přínosná a pomáhající, neboť obsahuje mnoho funkcí, doporučení, rad a přehledů nutričních hodnot mnoha potravin. Denní přehledy jsou pak skutečně vypovídajícím ukazatelem našeho stravování, takže víme, co jsme zkonzumovali a kolik jsme toho zkonzumovali. Ohlasy ostatních vypovídají o skvělém webu "kaloricketabulky" a ostatní slova jsou již zbytečná. Takže i já se připojuji k pochvale, a ještě jednou - DÍKY ! Petr P.

 

Mám radost, že jsem se dostala na vaše stránky.Díky nim už mám mnohem větší přehled o tom co jím a kolik toho jím. Začínám i pomalu hubnout, ale zároveň mi je dobře a moc mne to baví. Moc děkuju za tuhle příležitost. Věra H.

 

Nejlepší program na sledování, co člověk sní. Nejlepší a největší databáze potravin a díky ní velmi rychlé a snadné zadávání snězené potravy. Skvělá je i možnost sledování rozměrů, dokonce i těch, co si sami přejeme. Jedním slovem skvělé! Nejlepší, jaké jsem kdy vyzkoušel. Je mi 62 a protože chci tu ještě dlouho a v pořádku být v kondici, je to i díky Vašim kalorickým tabulkám! Děkujiiiii! Jiří H.

 

15.1.2017 jsem nainstaloval aplikaci na můj Windows Mobile. 119kg. Po 247 dnech jsem dosáhl svého osobního cíle 90kg a držím se. Super aplikace, je to o hlavě a tahle aplikace otevře oči. Když se mě někdo zeptá, jak jsem zhubnul, doporučuji a pomáhám s instalací a zakládáním. Popsáním co a jak v aplikaci funguje. Jste super, jedu s vámi dál. Radek D.

 

Jsem uživatelem kalorických tabulek teprve krátce, doporučila mi Vás moje velmi příjemná (a i díky Vám stále krásnější) paní doktorka, ale už dnes se s radostí přidávám ke všem dosavadním vděčným a spokojeným "chváličům". Samotnou mě po letech různých forem boje s přebytečnými kily překvapilo, jak mě zapisování chytí a bude bavit. Velmi oceňuji přehledné zobrazení bílkovin, sacharidů atd. u všech zkonzumovaných potravin - a stále se učím. :-) Všem, kdo se na tabulkách podílí, velký dík! Petra B.

 

Dobrý den, moc chválím Vaši aplikaci a můžu ji každému jen doporučit. Za 44 dní jsem zhubla 4 kg a hodlám hubnout dál. Líbí se mi možnost zapsat si všemožné sledované údaje nebo naskenovat čárový kód potraviny. I můj pitný režim se díky Vám zlepšil. Přeji Vám spoustu dalších spokojených uživatelů. Hanka

 

Dobrý den, rád se přidávám ke spokojeným uživatelům kcal tabulek. Od začátku dubna 2017 mám dole 24 kg tuku (původní váha 115 kg). Nikdy jsem nechtěl držet diety, které jsou pro mne krátkodobé. Vaše tabulky jsou to pravé. Pro mě je důležité, že mám svobodnou volbu jíst a pít co chci. I když mě tabulky naučily, pomalu, ale jistě, jíst lehčí a méně tučnou stravu :o). Dosáhl jsem toho co jsem si přál. Běhám, tedy běhal jsem i před tím, ale jedl špatně a když přišlo období "neběhání" váha šla rychle nahoru. Teď si to již pohlídám s pomocí super skvělých tabulek. Děkuji moc Tomáš P.

 

Děkuji autorovi aplikace. Zachránil život jistě nejen mně. Ten, kdo potřebuje hlídat jídelniček, nalezne v této app skutečného pomocníka a záchranu. Moc děkuji. Vaše práce pomáhá. Petr J.

 

Jedním hlasitým slovem - DĚKUJI. Kalorické tabulky používám již 8 měsíců a výsledek se dostavil, sbohem obezito, sbohem nadváho. Bez pocitu hladu je 18 kg čistého tuku pryč. Spolu s cvičením už vyskočí i nějaký ten sval (dříve tak max. srdeční). Velice podařený a smysluplný projekt. Honza Ch.

 

Ztotožňuji se s předcházejícími pochvalnými ohlasy. Kombinace pracovat na PC i v mobilní aplikaci je skvělá. Kombinace databáze potravin a ukládání vlastních receptů rovněž super. A to nejlepší: já i manželka hubneme bez pocitu hladu a jakékoliv újmy. Díky. Dalibor T.

 

Právě v tuto chvíli jsem si prošel graf hmotnosti za poslední 3 roky ukazující úbytek váhy 23 kilo. A to je z veliké části díky této stránce. A za to Vám děkuji, prosím pokračujte ve stejném duchu. Jakub J.

 

Výborná aplikace! Když dodržujete alespoň 85% doporučeného jídla hubnete. Velmi oceňuji obsáhlou databázi potravin a aktivit. Během několika minut sestavíte jídelníček na další den nebo již aktuální jídelníček měníte dle chutí přímo v mobilní aplikaci. Neznám nic lepšího. Monika A.

 

Ahoj, moc děkuji kalorickým tabulkám. Zdarma a bez útrap mě dovedly k mému léta nesplnitelnému cíli: shodit 15 kg, z tlouštíka sporťákem ;) Doporučuju všem, nemá cenu řešit nějaké diety, umělé přípravky nebo se jinak trápit. Ještě jednou díky a přeji všem mnoho zdaru. Martin Z.

 

Dneškem jsem díky Kalorickým tabulkám zahodil 20kg. Doporučuji ji všem, kteří tvrdí, že na ně žádné diety nefungují. Chce to jen pevnou vůli s dodržováním denních dávek a trochu pohybu. Výsledek je ovšem drahý :-) - musíte si obměnit celý šatník :-) Díky moc všem, kteří tuhle aplikaci stvořili a provozují. Ještě jednou D Í K Y Roman J.

 

Chtěl bych Vás pochválit za super službu - byl jsem mile překvapen, kolik potravin máte v databázi - v podstatě se mi ještě nestalo, že bych něco nenašel. Ačkoliv nemám problém s váhou, čas od času si svůj jídelníček do Vaší aplikace zadám, abych zjistil, zda jím vyváženě, případně abych zjistil, jaké má daná potravina složení. Ještě jednou díky moc! Jirka B.

 

Chtěla bych moc poděkovat za vaše tabulky, dlouho se mi nedařilo zhubnout a nevěděla jsem proč, teď si vše poctivě odvažuji, zapisuji a kila jdou dolů, z 20 kilo co jsme chtěla shodit, už mám polovinu za sebou a držím se dál. :) Lenka

 

Výborná aplikace, díky které jsem zhubl 10 kg za 118 dnů! Líbí se mi i možnost zapisovat aktivity a možnost počítání sacharidů, tuků, bílkovin a vlákniny. Mám velikou radost, protože jsem si nikdy nemyslel, že mohu někdy zhubnout. Moc děkuji :-) Jindřich Z.

 

Vážení autoři Kalorických tabulek.cz Vaše stránky jsem objevila přesně před rokem, začala jsem je používat nejdřív s určitou nedůvěrou a později s čím dál větším nadšením. Nedůvěra zmizela, nadšení zůstalo! Zapisuji poctivě už rok, a i když si klidně i zamlsám, tak mi hodnoty v tabulkách ukážou, že mám v takovém případě trošku přidat v aktivitách. No a výsledek po těch 365 dnech? - 22 kilo dole a to v 55 letech! Díky moc a hodně dalších spokojených uživatelů. Hana P.S. Věřím, že se ozvu i za rok s další pozitivní zprávou! Hana

 

Jsou to skvěle zpracované tabulky. To, že zohlední i denní aktivitu a přepočítají podle toho doporučený příjem kJ je úžasný pomocník. Když jsem dříve pouze dodržovala příjem bez pohybu, výsledky sice byly, ale svalová hmota mi mizela. Při samotném cvičení bez počítání kalorií jsem zase měla po aktivitě takový hlad, že jsem stále přibírala. Nyní, když se po denní aktivitě mohu najíst o něco více, mnohem lépe se s doporučeným nižším příjmem kJ vyrovnávám a srovnaly se mi i hodnoty v testech - tuky v krvi a pod. Jsem nadšená. Miluše B.

 

Dobrý den, máte opravdu super web, který mi pomáhá udržovat lepší přehled o mém stravování! Děkuji, Veronika! :) Veronika H.

 

Chtěla bych poděkovat za perfektní program, který ulehčuje složité počítání a hlídání Kj a zapisování potravin. Výborné je, že se může navrhnout potravina a aktivita do databáze a zároveň mi to ukazuje spotřebu tuků, vlákniny,bílkovin a sacharidů, které jsou důležité u diabetu. Děkuji celému týmu, který se o tyto webové stránky stará. Olga Č.

 

Chtěla bych tímto pochválit všechny co pracují na těchto tabulkách. Pro mě úžasné propojení mobilu a PC. Nemusím složitě počítat příjem, prostě zadám a vidím. Za mě moc moc moc děkuji. Slávka

 

Tak to je velký pomocník, nemusím hlídat rozdělení na bílkoviny, sacharidy, cukry atd. , program to ohlídá sám. Vím, co který den musím dohnat a podle toho upravuji jídelníček. F.

 

Senzační! Veliká pomoc. Začínám hubnout a doufám, že i díky vám to dokážu! Zuzana D.

Celkem: 688

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další >

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„S kalorickými tabulkami jsem velmi spokojená, najdu vždy všechny potraviny co potřebuji. Rozhodla jsem se snížit váhu cestou počítání kalorií a pevně věřím, že mi tabulky pomohou.“ Kristýna P.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...