kuřecí prsa bez kůže dušená

Množství: X

Co je jídelníček
498 kJ Energie:
119,02 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso drůbeží Kategorie:
20 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
3 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

kuřecí prsa bez kůže obsahují mnoho cenných bílkovin a jen malé množství tuku. Najdeme zde i některé vitamíny a minerální látky, jejichž množství se odvíjí od způsobu chovu kuřete.

Vliv na zdraví:

dušená kuřecí prsa bez kůže ocení lidé vyznávající zdravý životní styl, i osoby s různými typy diet (dieta diabetická, redukční, dieta s omezením tuku, ale i dieta výživná). Díky tomu, že se jedná o velmi dobře stravitelné a jemné maso, je vhodné také pro děti a staré lidi. Pro svůj vysoký obsah bílkovin jsou kuřecí prsa ceněna také u sportovců.

Bílkoviny naše tělo potřebuje pro zajištění všech běžných funkcí, které jsou nezbytné pro řádný růst a tvorbu tělesných tkání.

Praktické rady:

pokud máte možnost volby, kupujte maso raději ve farmářské prodejně nebo u osvědčeného řezníka. Takový produkt bývá výživnější a chutnější než maso ze supermarketů.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, už dlouho si hledám kalorie potravin na Vašich stránkách a dneska jsem si stáhla aplikaci do mobilu, která po mě chtěla přihlášení, tak jsem čekala, že to po mě bude...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...