domácí tiramisu

Množství: X

Co je jídelníček
1 156 kJ Energie:
276,28 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Sladkosti Kategorie:
3 g Bílkoviny:
18 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
26 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu domácí tiramisu

Obsah potraviny:

Tiramisu se vyrábí z tvarohovo-smetanového sýra mascarpone, které se šlehá s vejci (nebo jen žloutky) a cukrem, případně šlehačkou (podle zvyklostí). V misce se prokládá speciálními dlouhými piškoty namočenými do silného espresa, které může být ještě ochuceno italským mandlovým likérem Amaretto. Povrch dezertu se sype práškovým kakaem.

V Česku řada hospodyněk drahý sýr mascarpone nahrazuje pomazánkovým máslem bez příchuti a místo dlouhých piškotů používá piškoty dětské.

Vliv na zdraví:

tiramisu (klasické i to „počeštěné“) je zákusek s vysokou energetickou hodnotou. Obsahuje mnoho tuku i cukru, jejichž nadbytečný příjem může vést k ukládání tělesného tuku.

Sladkosti jsou také rizikové pro vznik zubního kazu.

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, mlsejte raději zdravější laskominy (šlehaný tvaroh s kakaem a medem, sušené nedoslazované a nesířené ovoce, ovocné saláty s ořechy či s kouskem vysokoprocentní strouhané čokolády apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den. Moc Vám děkuji, pomohli jste mi zhubnout.“ Eliska

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...