Becherovka

Množství: X

Co je jídelníček
240 kJ Energie:
57,36 kcalKalorie:
1x 2 cl (malý panák) (20 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
6,4 g Sacharidy:
6,4 g    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

tento bylinný likér je složen z vody, lihu, cukru a směsi bylin a koření.

Becherovka je 100% přírodní produkt bez jakýchkoli chemických konzervačních látek, umělých barviv a emulgátorů.

Obsah alkoholu v Becherovce je 38 %.


Vliv na zdraví:

malé množství alkoholu, jednou za čas, by zdravému dospělému člověku nemělo uškodit.

Nadměrná konzumace lihovin může způsobovat řadu zdravotních potíží s psychickými (např. vznik závislosti, deprese) i fyzickými (např. vznik závislosti, onemocnění jater a ledvin apod.) a sociálními důsledky.


Praktické rady:

likér lze konzumovat samostatně nebo v míchaných nápojích. Může se také stát součástí dezertů.

Likér by měl být vždy správně vymražený. Doporučovaná teplota k podávání je -4 až -6 oC.

Byliny pro výrobu Becherovky se dovážejí z Austrálie, Afriky, Jižní Ameriky i Indonésie – ale také z okolí Karlových Varů.

Přesná receptura na výrobu likéru je tajná, chráněná a předává se z generace na generaci. V současné době ji znají jen dva lidé na světě.


 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Takové pěkné stránky jsem dlouho hledala! Přehledné, přesně, co potřebuji vědět. Moc chválím!!!“ Milada H.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...