Zlatopramen Radler

Množství: X

Co je jídelníček
525,47 kJ Energie:
125,59 kcalKalorie:
1x 500ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
Staropramen Značka:
- Bílkoviny:
23,5 g Sacharidy:
10,5 g    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

tento míchaný nápoj je složen z piva (voda, ječný slad, upravený chmel, chmelové produkty), nápojového koncentrátu (voda, fruktóza, citrónový koncentrát, pomerančový koncentrát, přírodní aroma), extraktu z lemongrass a látek E330 - kyselina citronová, E414 - arabská guma, E445 - pryskyřičný ester, E410 - karubin, E300 - kyselina L-askorbová, E306 - extrakt s vysokým obsahem tokoferolů, E304 - estery mastných kyselin s kyselinou askorbovou a E290 - oxid uhličitý.

Vliv na zdraví:

pravidelné popíjení nápoje, se neslučuje s pravidly zdravého životního stylu.

Praktické rady:

správný pitný režim je důležitý pro fungování celého těla. Tekutiny je nutné do organismu dodávat průběžně a v odpovídajícím množství.

Pro běžné pití je vhodná zejména nesycená voda, bylinkové, ovocné, zelené či slabé černé čaje (pozor na velkou spotřebu jednoho druhu bylin!). Tyto nápoje můžete doplnit džusem ředěným vodou (max. 1:1 a džus by měl být z čerstvě vymačkaného ovoce) nebo různými druhy minerálních vod (podle momentální potřeby - individuálně).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den všem uživatelům Kalorických tabulek. Již jednou jsem psala pochvalu tvůrcům této úžasné aplikace. A dnes 21.7.2015 bych chtěla napsat ještě něco jiného než že je tato...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...