čaj zelený čínský sypaný

Množství: X

Co je jídelníček
0 kJ Energie:
0 kcalKalorie:
1x 250ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

zelený čaj se vyrábí ze zavadlých svinutých čajových lístků, které se nechají vyschnout. Obsahuje vitamíny B a C; třísloviny, díky kterým má trpkou chuť. Je výborným zdrojem antioxidantů, katechinů, polyfenolů a L-Theaninu.

Vliv na zdraví:

antioxidanty jsou látky, které pomáhají v boji proti volným radikálům (omezování oxidace těla).

Katechiny neboli katechinové třísloviny jsou přírodní látky trpké až nahořklé chuti, které mají stejné účinky, jako antioxidanty.

Polyfenoly pomáhají se zažívacími potížemi a při zástavě krvácení.

L-Theaninu jsou připisovány pozitivní účinky vedoucí k biologické harmonii organismu, normalizaci kvality spánku a celkové relaxaci.

Pravidelné popíjení kvalitního zeleného čaje zmírňuje bolesti zubů či stres a je spojováno se sníženým výskytem rakoviny, kardiovaskulárních chorob i s prodloužením celkové délky života.

Podle některých zdrojů pomáhá pravidelné popíjení kvalitního zeleného čaje hubnutí tím, že zvyšuje energetický výdej organismu.

Pití většího množství kvalitního zeleného čaje, například 3 dny v kuse, zajistí celkové pročištění organismu.

Praktické rady:

zelený čaj se od čaje černého liší pouze způsobem zpracování (lístky jsou ze stejného keře).

Kvalitní zelený čaj kupujte od prověřených prodejců a ve specializovaných obchodech.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Opravdu jste mě potěšili. Člověk se začne více hlídat, objevuje nové způsoby úpravy potravin, nepřejídá se a výsledek jde pocítit velmi brzo. Za 6 týdnů jsem shodil 8kg a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...