Zelený čaj BIO

Množství: X

Co je jídelníček
0 kJ Energie:
0 kcalKalorie:
1x 500ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
Bio Značka:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

zelený čaj se vyrábí ze zavadlých svinutých čajových lístků, které se nechají vyschnout. Obsahuje vitamíny B a C a třísloviny, díky kterým má trpkou chuť. Je to výborný zdroj antioxidantů, katechinů, polyfenolů a L-Theaninu.

Vliv na zdraví:

podle některých zdrojů pomáhá pravidelné popíjení kvalitního zeleného čaje hubnutí tím, že zvyšuje energetický výdej organismu.

Konzumace zeleného čaje je podle japonské vědecké studie z roku 2006 spojená se snížením úmrtnosti zapříčiněným rakovinou.

Antioxidanty jsou látky, které pomáhají v boji proti volným radikálům (omezování oxidace těla). Katechiny neboli katechinové třísloviny jsou přírodní látky trpké až nahořklé chuti, které mají stejné účinky, jako antioxidanty.

Polyfenoly pomáhají se zažívacími potížemi a při zástavě krvácení.

L-Theaninu jsou připisovány pozitivní účinky vedoucí k biologické harmonii organismu, normalizaci kvality spánku a celkové relaxaci.

Praktické rady:

pokud si chcete připravit opravdu kvalitní zelený čaj, raději než čaje sáčkové, volte sypané produkty ze specializovaného obchodu s čajem. Výhodou je i to, že vám tamní personál zpravidla i dobře a ochotně poradí s výběrem čaje podle vaší chuti.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Za tyto stránky udělit Nobelovu cenu. Nebýt jich, nejspíš bych se do hubnutí nepouštěla. Vše je srozumitelné, jednoduché, zkrátka geniální. Nic si nemusím počítat. Od začátku...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...