zázvorový čaj s citrónem

Množství: X

Co je jídelníček
200 kJ Energie:
47,8 kcalKalorie:
1x 400ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
TWININGS Značka:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

nejvýraznější chuťovou složkou zázvoru je olej obsahující aromatické látky (například zingiberen a malé množství bisabolenu), které dodávají zázvoru typickou vůni. Ostrou a výraznou chuť má na svědomí gingerol (který se při vaření mění na zingeron, jež se používá v potravinářském průmyslu a při výrobě parfémů), chemickým složením podobná látka ke kapsaicinu (v pálivých paprikách a chilli).

Vliv na zdraví:

o zázvoru se říká, že je přírodní všelék. Jedná se o ingredienci, která má antibakteriální a protizánětlivé účinky, podporuje chuť k jídlu, usnadňuje trávení a pomáhá proti žaludečním nevolnostem, snižuje cestovní nevolnost, zmírňuje nevolnost v těhotenství, je prevencí proti chřipce a rýmě nebo mírní potíže při nemoci, která již propukla, aktivuje oběhový systém, zmírňuje bolesti hlavy, pomáhá uvolňovat psychické napětí (aromaterapie) a má i další zdravotní benefity.

Zázvorový čaj je velice prospěšný, a proto je vhodné ho zařazovat do pitného režimu.

Praktické rady:

zázvorový čaj lze nachystat vícero způsoby. Zvolit můžete ten předpřipravený – tedy ze sáčku, použít můžete také kandovaný či sušený kořen nebo vybrat jemně mletý zázvor, který v supermarketu naleznete mezi ostatními druhy koření.

Zázvorový čaj chutná dobře s medem a citrónem.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Za tyto stránky udělit Nobelovu cenu. Nebýt jich, nejspíš bych se do hubnutí nepouštěla. Vše je srozumitelné, jednoduché, zkrátka geniální. Nic si nemusím počítat. Od začátku...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...