těstoviny zapečené salám, vejce

Množství: X

Co je jídelníček
1 290 kJ Energie:
308,31 kcalKalorie:
1x střední porce (200 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
13,4 g Bílkoviny:
33,6 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
13,4 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu těstoviny zapečené salám, vejce

Obsah potraviny:

na zapečené těstoviny má každá hospodyňka svůj osvědčený recept, a proto se kvalita a poměr jednotlivých ingrediencí v pokrmu může významně lišit.

Vliv na zdraví:

obecně lze říci, že zapečené těstoviny bývají energeticky velmi bohatým pokrmem. Přídavek uzeniny dále významně zvyšuje obsah tuku, soli a většinou také nevhodných přídatných látek.

Klasické zapečené těstoviny se salámem nejsou vhodné pro racionální stravování, ani redukci hmotnosti.

Praktické rady:

zapečené těstoviny se salámem a vejcem vyměňte za (zapečené) celozrnné těstoviny se zeleninou (méně těstovin, více zeleniny), libovým masem a polotučným, či nízkotučným (zejména při redukční dietě) sýrem. Přidat lze také vejce (bílky prakticky neomezeně, žloutky s rozumem). Takový pokrm si můžete dopřát v rámci zdravého životního stylu, ale také při redukci hmotnosti.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Krásný den Vám přeji všem. Jsem moc ráda,, že mě syn upozornil na tuto užitečnou tabulku kalorií. Vždycky jsem neměla ráda počítat si kalorie podle toho co píší na obalu a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...