voda se šťávou

Množství: X

Co je jídelníček
835 kJ Energie:
199,57 kcalKalorie:
1x 500ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
50 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

sirup je zdrojem množství jednoduchých sacharidů ve formě cukru, glukózo-fruktózového sirupu či umělých sladidel (někdy kombinace). Většinou se přidávají i další nežádoucí látky, jako jsou různá barviva, aromata či konzervanty.

Vliv na zdraví:

v sirupech nebývá zpravidla nic, co by mohlo pozitivně ovlivnit naše zdraví.

Pravidelná konzumace většího množství slazené vody nebo vody s umělými sladidly je nevhodná a zatěžuje naše tělo.

Častá konzumace velkého množství sirupu obsahujícího cukr přispívá také k obezitě (týká se zejména dětí s genetickou predispozicí, které navíc konzumují mnoho dalších nevhodných jídel a nápojů a nemají dostatek pohybu) a vzniku dalších přidružených chorob.

Praktické rady:

vodu se sirupem zkuste nahradit vodou ředěnou čerstvě vymačkanou pomerančovou či jinou ovocnou šťávou, vodou, ve které jste vyluhovali pokrájené kousky ovoce (použít lze i zelenina např. salátová okurka), bylinnými či ovocnými čaji nebo jen čistou vodou. Takový nápoj může být přínosem pro váš organismus, protože obsahuje řadu cenných látek.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dnes slavim rok, co v tom s vama "jedu' ;-) Mam pres 15kg dole a uz se jen snazim vahu udrzet, pripadne zlepsit pomer tuk/svaly. Dnes tedy posilam jen obrovske podekovani a pochvalu za dostupnost a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...