Potraviny s vitamínem F (nenasycené mastné kyseliny)

Mezi základní přírodní zdroje vitamínu F patří:

rostlinné oleje, slunečnicová a lněná semínka, sójové boby, obilné klíčky, arašídy, ořechy, avokádo a mandle

K čemu vitamín F potřebujeme?

  • udržuje zdravé vlasy a kůži
  • podporuje hubnutí
  • napomáhá při ochraně proti rentgenovému záření
  • podporuje růst, protože pomáhá udržovat vápník v buňkách

Počet potravin: 1

Potraviny
Název: Značka: Jednotka: kJ:

konopné semínko loupané

1g 24,51  Jídelníček

Počet potravin: 1

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Také se přidávám k pochvalářům, vše podstatné již bylo řečeno a má váha 18 kg/ 4 měsíce mluví za své. Nikdy bych nevěřila, že zhubnout je tak snadné. jak už někdo zmínil -...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...