víno červené suché

Množství: X

Co je jídelníček
640,6 kJ Energie:
153,1 kcalKalorie:
1x 200ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0,800 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

červené víno je alkoholický nápoj složený z vody, alkoholu (zejména etylalkohol) v množství obvykle 9-15 %, barviva (množství dle odrůdy hroznů), aromatických látek (koncentrace se liší opět podle různorodosti odrůd hroznů), tříslovin a fenolických látek.

Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se červené víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, utlumuje srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně, orgány, i celý organismus.

Třísloviny obsažené v červeném víně mají antibakteriální účinky, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak a riziko vzniku nádorů.

Při větší konzumaci červeného vína na lačno, se může dostavit migréna.

Praktické rady:

resveratrol můžeme najít i v jiných plodech - jeho zdrojem jsou například arašídy, slupky a jadérka černého rybízu, borůvky, moruše (tmavší odrůdy) aj.

Při výběru vína čtěte pozorně etiketu. Přidávání konzervačních látek není již, díky modernímu postupu výroby nutné, a přesto jimi někteří výrobci nešetří. Jediné, co se nemusí uvádět je oxid siřičitý.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Zdravím Vás, včera som zistil že takáto stránka existuje a dnes som si vytvoril profil. Je to pre mňa obrovská pomoc, nakoľko som sa rozhodol znova začať navštevovať fitko. Osobne som...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...