víno červené suché

Množství: X

Co je jídelníček
640,6 kJ Energie:
153,1 kcalKalorie:
1x 200ml Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0,800 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

červené víno je alkoholický nápoj složený z vody, alkoholu (zejména etylalkohol) v množství obvykle 9-15 %, barviva (množství dle odrůdy hroznů), aromatických látek (koncentrace se liší opět podle různorodosti odrůd hroznů), tříslovin a fenolických látek.

Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se červené víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, utlumuje srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně, orgány, i celý organismus.

Třísloviny obsažené v červeném víně mají antibakteriální účinky, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak a riziko vzniku nádorů.

Při větší konzumaci červeného vína na lačno, se může dostavit migréna.

Praktické rady:

resveratrol můžeme najít i v jiných plodech - jeho zdrojem jsou například arašídy, slupky a jadérka černého rybízu, borůvky, moruše (tmavší odrůdy) aj.

Při výběru vína čtěte pozorně etiketu. Přidávání konzervačních látek není již, díky modernímu postupu výroby nutné, a přesto jimi někteří výrobci nešetří. Jediné, co se nemusí uvádět je oxid siřičitý.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Velmi dobré, díky tomuto programu se daří snižovat váhu a taky regulovat příjem nejen z hlediska kalorií ale i živin.“ Petr B.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...