víno červené suché průměr

Množství: X

Co je jídelníček
590 kJ Energie:
141,01 kcalKalorie:
1x 2 dl (200 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0,400 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

červené víno je alkoholický nápoj složený z vody, alkoholu (obvykle 9 -15 %), barviva (množství dle odrůdy hroznů), aromatických látek (koncentrace se liší opět podle různorodosti odrůd hroznů), tříslovin a fenolických látek.

Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se červené víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, tlumí srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně, orgány, i celý organismus. Třísloviny obsažené v červeném víně mají antibakteriální účinek, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak a riziko vzniku nádorů.

Praktické rady:

resveratrol můžeme najít i v jiných plodech. Obsažen je například v arašídech, černém rybízu, borůvkách, moruších aj.

Pokud si nevíte rady s výběrem vhodného vína, poraďte se ve specializovaném obchodě.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Chtěla bych vám poděkovat za skvělé stránky... Jsou velmi přehledné a perfektně se mi zde hledá přesně to, co potřebuji. Díky “ Lucka

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...