vepřové pečené

Množství: X

Co je jídelníček
2 272 kJ Energie:
543,01 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
17,61 g Bílkoviny:
1,53 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
51,88 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu vepřové pečené

Obsah potraviny:

vepřové maso je bohaté na bílkoviny, draslík, vitamíny skupiny B a najdeme v něm i poměrně velké množství tuku (obsah tuku se v jednotlivých částech zvířete liší).

Vliv na zdraví:

při dobrém výběru konkrétní části zvířete se i vepřové maso může stát součástí zdravé, vyvážené stravy. Přednost dáváme masu libovému (panenka, kýta, kotleta).

Pro zdraví je naopak nevhodná častá konzumace tučného vepřového masa (bůček, krkovička…). Tučné vepřové maso má oproti jiným druhům mas vyšší energetickou hodnotu a zejména při nízkém energetickém výdeji podporuje zvětšování tukových zásob. Kromě toho může být příčinou zvýšené hladiny cholesterolu a krevních tuků a přispívat k onemocnění srdce a cév.

Praktické rady:

vyhněte se předem naloženým produktům, u kterých se dá hůře senzoricky sledovat kvalita masa.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Celý program mne nadchnul, vyplňuji pečlivě jídelníček a vidím, jaké dělám chyby. Je to vše velmi dobře vymyšleno a myslím si, že za čas uvidím výsledky na sobě. Děkuji.“ Ludmila

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...