vepřové maso vařené

Množství: X

Co je jídelníček
1 421 kJ Energie:
339,62 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
25 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
26 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

vepřové maso je zdrojem plnohodnotných bílkovin, draslíku, vitamínů skupiny B a dalších látek.

Vařené vepřové maso může mít různý podíl tuku – mezi tučnější druhy patří zejména bůček, či krkovice. Panenská svíčková, či kýta je naopak nejlibovější.

Vliv na zdraví:

vařené vepřové maso bez nadbytečného tuku, může být součástí zdravé, vyvážené stravy, i redukční, či diabetické diety.

Pro zdraví je naopak nevhodná častá konzumace tučného vepřového masa a výrobků z něj (jitrnice, jelita apod.). Tučné vepřové maso má oproti jiným druhům mas vyšší energetickou hodnotu a při nízkém energetickém výdeji podporuje zvětšování tukových zásob. Kromě toho může být příčinou zvýšené hladiny cholesterolu a krevních tuků nebo přispívat k onemocnění srdce a cév.

Praktické rady:

dávejte přednost vepřovému masu z domácích zdrojů.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Děkuji, děkuji, začal jsem asi měsíc před Vánocemi a zatím jsem nejen nepřibral,ale naopak, váha šla dolů. Jde fakt o to, vědět kudy nato, pak už je to hlavně o hlavě. Ještě...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...