vepřová panenka smažená

Množství: X

Co je jídelníček
1 000 kJ Energie:
239 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
20,48 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
5,41 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

vepřová panenka je zdrojem kvalitních živočišných bílkovin a obsahuje jen málo tuku.

Smažení je teplená úprava, při které se obalovaná (v klasickém trojobalu, v těstíčku, v mouce apod.) potravina ponoří do velkého množství rozpáleného tuku, kde se nechává prodělat a zezlátnout.

Vliv na zdraví:

smažené pokrmy nejsou vhodné pro častou konzumaci (obsahují mnoho tuku a při jejich přípravě mohou vznikat kancerogenní látky).

Smažená vepřová panenka se nehodí pro redukční dietu.

Praktické rady:

dávejte přednost tepelným úpravám s použitím menšího množství tuku (vaření, vaření v páře, dušení, pečení, opékání, gratinování aj.).

Pokud se rozhodnete pro smažený pokrm, snažte se dodržovat zásady správného smažení (vhodný tuk a jeho množství, správná teplota při vkládání, i při procesu smažení, odpovídající doba smažení atd.).

Vepřovou panenku můžete obalit a upéct na vymaštěném plechu v troubě.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Jsem šťastná za tyto stránky. Vím o nich už déle, ale velký pomocník je můj telefon, kde jsem si vložila tuhle aplikaci a přehled mám stále na očích. J Do tabulek jsem začala...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...