vepřová kotleta libová

Množství: X

Co je jídelníček
1 000 kJ Energie:
239 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
18,2 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
18,2 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
64 mg    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

libové vepřové maso je bohaté na bílkoviny, draslík či vitamíny skupiny B.

Vliv na zdraví:

libové vepřové maso se může určitě stát součástí zdravé, vyvážené stravy.

Při přípravě pokrmu je důležitá také správná volba tepelné úpravy (vhodnější je přírodní způsob přípravy masa a použití menšího množství kvalitního tuku) a přílohy (vařené brambory/rýže apod.). Zapomenout bychom neměli ani na dušenou zeleninu či zeleninový salát. Takto zvolené jídlo je vhodné i pro osoby s redukční dietou nebo diabetem.

Praktické rady:

maso od řezníka bývá zpravidla kvalitnější, než maso z velkého řetězce. Pokud je možnost výběru, volte raději maso pocházející z ČR. Časově náročný dovoz masa z větší vzdálenosti může vyžadovat určitá ošetření (např. pomocí stabilizátorů apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Děkuji vám moc za tyto stránky. Jako vegetariánovi mi umožnují hlídat si mé minimum bílkovin a celkově díky tomu jsem upravila stravu. Sice jím mnohem méně než bych měla podle...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...