vanilkový rohlíček

Množství: X

Co je jídelníček
169,68 kJ Energie:
40,55 kcalKalorie:
1x kus (8 g) Jednotka:
Sladkosti Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

klasické vanilkové rohlíčky jsou vánoční cukroví, vyrobené z bílé mouky, ořechů, tuku, cukru, vajec a dalších přísad (vanilka, citrónová kůra apod.).

Vliv na zdraví:

nadměrná konzumace energeticky bohatých sladkostí, může způsobovat tvorbu zubního kazu, být příčinou nadváhy, obezity nebo vést k dalším zdravotním potížím.

Praktické rady:

vánočních dobrot není nutné se zcela vzdávat. Ochutnejte pár kousku svátečního cukroví, i jiná oblíbená jídla, jejichž konzumaci ale vyvážíte dostatkem zeleniny, ovoce, nízkotučných bílkovin (libové maso, mléčné výrobky apod.) a rozumným množstvím příloh (brambory, celozrnné pečivo, rýže, luštěniny aj.).

Nezapomínejte také na pohyb (nejlépe na čerstvém vzduchu).

Udělejte si zdraví prospěšné cukroví, které do těla dodá nejen energii, ale i řadu výživných látek. Inspiraci najdete ve speciálních kuchařkách nebo na internetu.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Super aplikace. Když se přidá pohyb, (já chodím s holemi a prokládám jízdou na kole) tak to funguje znamenitě. Už se mi podařilo sundat 11 kg. Děkuji“ Pája

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...