uzené maso vařené

Množství: X

Co je jídelníček
1 004,9 kJ Energie:
240,17 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Maso ostatní Kategorie:
15 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
20 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

Uzené maso většinou obsahuje velké množství tuku (podle druhu zvířete, ze kterého maso pochází a podle jeho použité části) a o něco méně bílkovin.

Vliv na zdraví:

Velké množství přidávané soli může být příčinou vysokého krevního tlaku (rizikové pro vznik infarktu myokardu), či zadržování vody v organismu.

Solicí směsi často obsahují i další látky, které jsou podezřelé z negativního vlivu na lidské zdraví. Hovoří se o žaludečních vředech, rakovině tlustého střeva aj. Při úpravě uzením vzniká množství dalších, zdraví škodlivých látek (maso se několik hodin udí zavěšené v kouři).

Pokud je to proto možné, uzenému masu se zcela vyhněte. Uzené maso je nevhodné zejména pro děti, starší lidi, pacienty s šetřící dietou nebo osoby s ledvinovými obtížemi. Nehodí se ani při redukční dietě.

Praktické rady:

Pokud si uzené maso nedokážete odepřít, vybírejte alespoň méně tučné druhy a s jeho konzumací to nepřehánějte.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Naprostá jednička tyhle stránky. Pořád jsem koukala na pořad jste to co jíte, ale věděla, jsem, že sama si nebudu schopná sestavit jídelníčky a vyhledávat, kolik co má jakých...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...