svíčková na smetaně maso, zelenina, houskový knedlík

Množství: X

Co je jídelníček
1 984 kJ Energie:
474,18 kcalKalorie:
1x porce (160 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

klasická svíčková omáčka s masem a houskovým knedlíkem obsahuje větší množství nevhodných tuků (základ omáčky, jíška, smetana, máslo na zjemnění), sacharidů (zejména knedlíky, jíška), ale také kvalitní živočišné bílkoviny.

Vliv na zdraví:

pokud nemáte potíže s hmotností a žijete aktivním způsobem života, můžete si takový pokrm jednou za čas dopřát.

Jestliže držíte redukční dietu, podobné pokrmy vynechejte nebo je nahraďte jejich méně kalorickou podobou.

Praktické rady:

při redukci hmotnosti použijte do svíčkové omáčky pouze mléko, nebo jen minimum smetany. Omáčku stačí zahustit rozmixovanou nebo propasírovanou zeleninou (jíška není vůbec potřeba). Maso není třeba špikovat, ale pokud máte tu potřebu, špek na talíři posléze vyndejte (vůně špeku zůstane v pokrmu). Knedlíky si uvařte z celozrnné mouky (pozor, jsou sice výživnější, ale energetická hodnota je velice podobná) nebo použijte méně kalorickou přílohu (ideálně brambory).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„KT mně poradila mamka po návštěvě nutriční terapeutky. Už 3 týdny poctivě zapisuji. co jím a moc mě to baví Potraviny, které chybí si dopisuji.. Jím pravidelně a nemám pocit...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...