smažené čínské nudle s kuřecím masem

Množství: X

Co je jídelníček
1 812 kJ Energie:
433,07 kcalKalorie:
1x porce (300 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
21 g Bílkoviny:
39 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
21 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu smažené čínské nudle s kuřecím masem

Obsah potraviny:

obsah výživných látek v čínských smažených nudlích s kuřecím masem a zeleninou, závisí na kvalitě a poměru jednotlivých ingrediencí a na pracovním postupu přípravy pokrmu.

Vliv na zdraví:

pokrmy z čínských bister a restaurací konzumujte spíše výjimečně. Tato zařízení používají při přípravě glutaman sodný, který může být příčinou zdravotních potíží (podle některých zdrojů je glutamát neurotoxický, může vyvolávat zvracení, bolesti hlavy, bušení srdce, potlačovat funkci hormonů pomáhajících spalování tuků a tím vyvolávat obezitu apod.).

Praktické rady:

připravte si těstoviny s masem a zeleninou bez zbytečné chemie. Na dochucení postačí jednodruhové koření (nepoužívejte přesolené směsi koření), na které je váš organismus zvyklý a vhodné jsou také čerstvé bylinky. Místo smažení na velkém množství tuku, využijte úpravy opékáním.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Moc děkuji za tyto stránky, konečně mám viditelnou kontrolu sama nad sebou a nyní už věřím, že se mi i díky těmto stránkám a pomocným tabulkám konečně povede zhubnout:)“ Renata

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...