Sladidlo Stevia v prášku

Množství: X

Co je jídelníček
0 kJ Energie:
0 kcalKalorie:
1x 5g Jednotka:
Přísady a ochucovadla Kategorie:
dm drogerie Značka:
- Bílkoviny:
4,95 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

sladidlo je složeno z erythritolu a steviol-glykosidů.

Vliv na zdraví:

přírodní sladidlo stevia z dm drogerie, můžete zařadit do racionálního jídelníčku, i jídelníčku osob s redukční a diabetickou dietou.

Látka E968 - erythritol je alkoholický cukr, který se přirozeně vyskytuje v mnoha druzích ovoce a ve vyšších koncentracích také v jiných potravinách, jako jsou sýry, sójová omáčka aj. Látka má nízký glykemický index a zanedbatelnou energetickou hodnotu. Žádné negativní účinky erythritolu na zdraví konzumentů nebyly prokázány.

Látka E960 – steviol-glykosidy jsou sladivou složkou z rostliny stévie – je tedy přírodního původu. Sladidlo má zanedbatelnou energetickou hodnotu, podporuje funkci slinivky, má protiplísňové a protibakteriální účinky a napomáhá ukládání inzulinu do buněk. Žádné vedlejší účinky při používání stévie nebyly prokázány.

Praktické rady:

sladidlo nepoškozuje zuby ani zubní sklovinu a mělo by být termostabilní (při změně tepoty nemění své vlastnosti), čehož lze využít při zavařování, vaření, i pečení.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, za 3 týdny nehladovění mám dole 5 kg a energie na rozdávání!! Díky za tyto stránky a jen tak dál“ :)

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...