sekaná domácí

Množství: X

Co je jídelníček
2 060,9 kJ Energie:
492,56 kcalKalorie:
1x 2 plátky (185 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
32,431 g Bílkoviny:
11,563 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
35,113 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu sekaná domácí

Obsah potraviny:

na domácí sekanou má každá rodina svůj osvědčený recept a suroviny pro její výrobu se mohou značně lišit. Většinou se však jedná o směs vepřového a hovězího tučnějšího masa, ke kterému se přidávají další ingredience (vejce, strouhanka, bílé pečivo, mouka, mléko, cibule, česnek, koření, bylinky, špek, máslo, olej…).

Vliv na zdraví:

podle druhu použitých surovin, jejich poměru a postupu přípravy.

Klasická domácí sekaná zpravidla není vhodná pro zdraví životní styl a už vůbec ne pro redukční režim. Obsahuje mnoho nasycených (nezdravých) mastných kyselin z tučného masa a množství dalších „prázdných kalorií“ (bílé pečivo, mouka, strouhanka).

Praktické rady:

sekanou lze připravit i tak, aby korespondovala se zdravým životním stylem. Při její přípravě jednoduše nahraďte méně zdravé suroviny těmi zdravějšími. Tučné maso zaměňte za libové, světlé pečivo nahraďte celozrnným apod.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Tyto stránky jsou opravdu povedené. Musím doporučit!! Přehledné a jednoduché ovládaní je taky super. Jen tak dál! :)“ David D.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...