Počet potravin 51 444
Počet aktivit 764
Android app on Google Play

rýže bílá dlouhozrnná vařená

Zvolte množství: X

Vlastnosti potraviny:

Vitamín B1 (thiamin) Vitamín B2 (riboflavin) Vitamín B3 (niacin, niacinamid, nikotinamid, kyselina nikotinová)
Název: rýže bílá dlouhozrnná vařená
Energie: 814,5 kJ
Kalorie: 194,67 kcal
Jednotka: 1x 150g
Kategorie: Rýže
Bílkoviny: 4,035 g
Sacharidy: 42 g
   Z toho cukry: -
Tuky: 0,420 g
   Z toho nasycené mastné kyseliny: -
   Transmastné kyseliny: -
   Cholesterol: -
Vláknina: -
Sodík: -
Vápník: -
GI: -

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu rýže bílá dlouhozrnná vařená

Obsah potraviny:

obilka rýže obsahuje asi 8 - 12 % bílkovin, 68 - 72 % sacharidů a pouze 2,4 % tuků. Dále zde najdeme vitamíny - zejména B 1, B 2 a B 3.

Vliv na zdraví:

rýže je pro svůj obsah výživných látek vhodnou potravinou pro naše zdraví a měla by se na našem jídelníčku objevovat pravidelně.

Zařadit na jídelníček ji mohou i osoby s celiakií, protože je přirozeně bezlepková.

Rýže pomáhá regulovat obsah vody v organismu, čistí trávicí ústrojí a při pravidelné konzumaci pomáhá snižovat hladinu cholesterolu.

Výhodou rýže je její lehká stravitelnost (použití při různých dietách).

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, vybírejte raději celozrnnou rýži (více vlákniny a výživných látek).

Navrhnout změnu popisu

Ohlasy uživatelů

 

„Velmi se mi líbí Váš portál. Něco podobného jsem hledal již delší dobu, používal jsem excel, ale chyběla mi již propracovaná DB, kterou zde nacházím. Našel jsem pomocí google search, objevil jsme Vás hned na prvním místě. Díky , jen tak dál. Honza M.“

Všechny ohlasy uživatelů

Sociální sítě

 

Zašlete nám Váš názor

Zvolte množství:

X

Zvolte dobu:

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...