rýže bílá dlouhozrnná syrová

Množství: X

Co je jídelníček
1 526 kJ Energie:
364,71 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Rýže Kategorie:
7,13 g Bílkoviny:
79,95 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
0,660 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu rýže bílá dlouhozrnná syrová

Obsah potraviny:

Obilka rýže obsahuje asi 8 - 12 % bílkovin, 68 - 72 % sacharidů a pouze 2,4 % tuků. Dále jsou v rýži zastoupeny vitamíny (zejména B1, B2 a B3), minerální látky (vápník, fosfor) a jiné, zdraví prospěšné složky.

Vliv na zdraví:

Rýže je pro svůj obsah výživných látek vhodnou potravinou pro zdraví a měla by se na našem jídelníčku objevovat pravidelně.

Rýže pomáhá regulovat obsah vody v organismu, čistí trávicí ústrojí a při pravidelné konzumaci pomáhá snižovat hladinu cholesterolu.

Výhodou rýže je lehká stravitelnost a skutečnost, že neobsahuje lepek.

Praktické rady:

Pokud držíte redukční dietu, vybírejte raději celozrnnou rýži (více vlákniny a výživných látek).

Dlouhozrnná bílá rýže zůstává po uvaření sypká a má sušší konzistenci (což je dáno technologií zpracování).

Dlouhozrnnou rýži lze servírovat jako klasickou přílohu, ale uplatní se také při zahušťování polévek, či omáček.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Kalorické tabulky mi pořídila dcera na základě upoutávky v televizi v pořadu Aplikace. jídelníček vyplňuji teprve 3 den a už vidím jaké jsem dělala dříve chyby. Úplně zbytečně...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...