růžové víno suché

Množství: X

Co je jídelníček
550 kJ Energie:
131,45 kcalKalorie:
1x 2 dl (200 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
0 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
0 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

růžové víno (rosé) se nejčastěji vyrábí z odrůd modrých hroznů metodou krátkého naležení (jen 4 - 6 hodin), aby se ze slupek uvolnilo pouze malé množství červeného barviva rozemletých hroznů (rmutu). Pak se mošt od slupek oddělí a dále je s ním nakládáno stejně, jako při výrobě bílého vína.

Vliv na zdraví:

resveratrol obsažený v modrých hroznech (v jadércích a slupkách), ze kterého se růžové víno vyrábí, má antibakteriální a antioxidační účinky na organismus. Tato látka ovlivňuje metabolismus lipidů, tlumí srážení krevních destiček a má široké protektivní působení na naše buňky, tkáně i orgány. Třísloviny působí antibakteriálně, posilují imunitní systém, snižují krevní tlak, i riziko vzniku nádorů.

Konzumace většího množství vína na lačný žaludek, může vyvolat migrénu, či trávicí potíže.

Praktické rady:

růžová vína mohou mít celou řadu barevných tónů – od malinového, přes jemně lososový, pomerančový, až temně cibulový a to podle odrůdy použitých hroznů a technologie zpracování.

Při výběru vína čtěte pozorně etiketu. Přidávání konzervačních látek není již, díky modernímu postupu výroby, nutné a přesto jimi některé firmy nešetří. Jediné, co se nemusí uvádět je obsah oxidu siřičitého.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Tabulky jsem začala používat letos začátkem roku. V březnu mne to omrzelo, ale teď jsem se vrátila a jsem nadšená, že si můžu sama zadat vlastní cíl energetického příjmu. Stejně...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...