Psyllium Dr. Popova PROBIO kapsle

Množství: X

Co je jídelníček
5,2 kJ Energie:
1,24 kcalKalorie:
1x 1tableta Jednotka:
Doplňky výživy Kategorie:
Dr. Popov Značka:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
0,650 g Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

Psyllium Dr. Poppova je originální indická vláknina bez přídavku cukrů, chemických látek a barviv. Výhodou PROBIO kapslí je obsah probiotických kultur. Konkrétní složení výrobku je následující: Plantago ovata, Lactobacillus acidophillus a Bifidobacterium longum.

Vliv na zdraví:

pravidelné užívání výrobku detoxikuje organismus, podporuje snadné vyprazdňování a zdravou funkci střev.

Psyllium je vhodné pro osoby s vysokou hladinou krevních cukrů i tuků (diabetici, osoby s nadváhou, či obezitou), ale také pro lidi s problematickou pletí (zlepšuje její stav a pomáhá při kožních potížích).

Díky obsahu probiotických bakterií posiluje psyllium imunitní systém a zvyšuje odolnost trávicí soustavy.

Výrobek je bez obsahu lepku.

Praktické rady:

pokud je psyllium konzumováno nalačno, vyvolává pocit sytosti.

Psyllium v tabletách je praktické při cestování nebo společenských událostech.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Tyto stránky jsou naprosto luxusní. Moc chválím. Hlavně pomohou lidem, kteří nechtějí vyhazovat peníze za výživové poradce, kteří někdy ani nepomohou jen tahají peníze.Na tyto...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...